niedziela, lutego 13, 2011

Mariusz Sadko by Temawa


Jaki był motyw naszego poznania?
Nie wiem o nim zbyt wiele, choć znam go od lutego 2008 roku. To co wiem i to co mnie do niego zbliżyło i sprawiło, że go poznałam i polubiłam to... no tak, znowu wkrada się Ukraina i sentyment do niej. Zarówno mój tato, jak i jego babcia urodzili się na Ukrainie i mieszkali w Glinianach. To taka sympatia do Mariusza już z założenia... "po prostu" i "przez babcię", dopiero potem potwierdzona, że słuszna.
Fot. Mariusz Sadko
Źródło: www.mariusz-sadko.zdjeciowki.com
Co nas łączy poza w/w?... niewiele
Wspólne miejsce zamieszkania, czyli Dąbrowa Tarnowska. Przez pewien czas to samo miejsce pracy... no i... to by było chyba na tyle...
Fot. Mariusz Sadko
Zdj. Widok na "nowy" Kościół pod wezwaniem NMP Szkaplerznej w Dąbrowie Tarnowskiej
Źródło: www.mariusz-sadko.zdjeciowki.com
Co ponad to?
Lubię go ponieważ ...
  • gdy jedziemy razem samochodem, mówi równie mało jak ja,
  • często mnie zaskakuje,
  • jest tak cierpliwy... że aż trudno uwierzyć,
  • pomysłów ma sporo ... różnych,
  • doświadczenie ma jeszcze małe, ale już robi super zdjęcia (grafikę również) i trafia w klimat,
  • ma ten rodzaj poczucia humoru, który lubię, dyskretny, nie hałaśliwy i trafiający w "10-tkę"
  • ciągle chce lepiej i ciągle chce,
  • mówi raz, lecz gdy go nie słyszysz to i tak działa dalej, konsekwentnie i do celu,
  • ambitny, honorowy i dyskretny, taki akurat,
Cieszę się, że go znam, a poniżej przedstawiam próbkę z jego galerii:
    Fot. Mariusz Sadko
    Zdj. uliczka przy Katedrze w Tarnowie
    Źródło: www.mariusz-sadko.zdjeciowki.com
    Modelki:
    Fot. Marisz Sadko
    Zdj. Katarzyna Wójcik
    Źródło: www.magik-foto.maxmodels.pl
    Fot. Mariusz Sadko
    Zdj. Katarzyna Wójcik
    Źródło: www.magik-foto.maxmodels.pl
    Fot. Mariusz Sadko
    Zdj. Roksana Chrzanowska
    Źródło: www.magik-foto.maxmodels.pl
    Fot. Mariusz Sadko
    Zdj. Domikia Jamróg
    Źródło: www.mariusz-sadko.zdjeciowki.com
    Dzieci:
    Fot. Mariusz Sadko
    Źródło: www.mariusz-sadko.zdjeciowki.com
    Było o Mariuszu, a teraz o tym co jest "dla mnie ważne"
    Pojawiają się w moim życiu ludzie, o których koniecznie chcę napisać, są to ludzie dla mnie ważni. Mariusz jest jedną z takich osób. Nie wiem czy pierwszy powód do polubienia kogoś, dla "jego babci", wydał ci się zabawny, czy też nie. Nie wiem, czy ważna jest dla Ciebie historia twojej rodziny, tak jak dla mnie, czy też nie. Nie wiem,...  ale wiem, że bardzo ważne jest dla mnie to, iż otaczają mnie ludzie, o których chcę pisać, ludzie szczerzy, ambitni, przedsiębiorczy, pasjonaci, ludzie, którym chce się żyć w pełni.
    Ważne jest dla mnie to, że...
    ...że są ludzie, tacy jak Mariusz, którzy sprawiają, że moje życie jest kolorowe i pełne pięknych fotografii,
    ...że są ludzie tacy jak Mariusz, którzy mnie zaskakują i sprawiają, że życie jest ciekawsze,
    ...że są tacy ludzie jak Mariusz, którzy sprawiają, że ich spokój, przekłada się na moje bardziej spokojne podejście do wielu spraw,
    ...że są tacy ludzie jak Mariusz, których wiara (cokolwiek to dla ciebie oznacza) mówi, że "na pewno się uda" i sprawiają, że ja również mam większe zaufanie do Życia,
    ...i w końcu, że są tacy ludzie jak Mariusz, których cierpliwość, przypomina mi, że ja również kiedyś byłam cierpliwa.

    Cieszę się, że tacy ludzie jak Mariusz w moim życiu są!

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz