poniedziałek, czerwca 06, 2011

Wszystko na odwrót

Fot. Patrycja
Zdj. Temawa w Norwegii
Wszystko na odwrót? może i tak, może i nie. Zmienili zakończenie "Chichotu Losu" filmu nakręconego na podstawie książki Hanki Lemańskiej. Joanna nie zaadoptowała dzieci, lecz spodziewa się dziecka z Marcinem. Ojciec dzieci również okazał się białym a nie czarnym charakterem. Zakończenie wcale nie głupie, choć ja nie lubię, gdy do celów reżyserskich filmu zmienia się fabułę książki, ale aktorka grająca Joannę - Marta Żmuda-Trzebiatowska, spodobała mi się, Marcin - Mateusz Damięcki, dzieci, rodzice Joanny i inni aktorzy też, więc im to wybaczam. To tak odnośnie filmu, a z innej beczki...
Z końcem czerwca jadę do Rumuni, która od kiedy pojechałam do niej pierwszy raz, tak mnie zafascynowała. Odkąd zapadła decyzja, że w tym roku jadę ponownie - moje tętno przyspieszyło i... nie mogę przestać o tym myśleć. Namiot, ciuchy inne szpeje już mam. Jeszcze tylko kilka drobiazgów i... w drogę. Będzie na pewno Norbert J.Z., czyli zaprzysięgły Rumunoholik i organizator tych wypraw. Kogo poznam jeszcze? ...to się okaże.

1 komentarz:

  1. Rumunia odsunięta jednak na czas późniejszy, lecz z utęsknieniem czekam na ten moment. Tym czasem moją uwagę skupiam na innej niezmiernie ważnej dla mnie sprawie. Kto mnie lubi nich trzyma kciuki :)

    OdpowiedzUsuń