piątek, kwietnia 01, 2011

Taki dzień kiedy...


Heh... dzisiaj wypadało pracować w terenie... ale zaryzykowałam przeszłam pod taśmą. Monitor też był zapieczętowany datownikiem "01-04-2011", chyba chciał mi ktoś zafundować trochę wolnego czasu od komputera i "pgbiura", ale złamałam pieczęcie i zdjęłam taśmy.
W biurze wszyscy mieli w głowie figle. Czasami bywają takie dni, kiedy chce się w nim być, pracować, do niego codziennie przez pięć dni w tygodniu, rano na punkt 8.00 wracać. Przyznam, że mam fajne koleżanki i kolegów w pracy. W Dziale Ubezpieczeń same Marzenki i Marty i mam też nadzieję, że to się nie zmieni, że nie zmieni się nasz skład,  ani ilość. Życie jest tak zmienne i nieprzewidywalne. Mam jednak zaufanie do... (ups... los? karma? inne licho?), że nie zawsze musi być "pod górkę". I teraz kiedy czuję, że mimo wszystko będzie dobrze, nic się nie może popsuć. W pracy ważna jest motywacja, widoczny cel i sens. Widzę go, ale potrzebuję tych ludzi, z którymi aktualnie pracuję. Stanę na głowie, aby to się nie zmieniło :)
It's good, it must be better, it must be increase of... ble ble ble... everythink, power, faith, well things.
Chętnie zamieściłabym kilka zdjęć, ale nie każdemu musiałoby się to spodobać, powstrzymam się zatem, gdyż ważna jest dla mnie czyjaś prywatność i zamieszczam tylko te fotki, których jestem pewna.
Dział Ubezpieczeń w którym pracuję, to Marzenka K., Marta L., Marzenka Ch. i Marta F. no i ja Teresa. W moim osobistym przekonaniu stanowimy bardzo zgrany zespół i praca każdej z nas jest dla nas bardzo ważna. Oczywiście, nie od razu, był czas kiedy uczyłyśmy się tego, i był to trudny czas, ale sądzę, że wyszłyśmy z niego zwycięsko. W moim przekonaniu, w pracy nie ma sentymentów, ani przyjaciół, w pracy jest praca, tak myśleć jest łatwiej i praktyczniej, ale... gdy wyobrażę sobie sytuację, że muszę się z tymi dziewczynami i z niektórymi pozostałymi ludźmi z pracy pożegnać... to jest mi smutno, nawet bardzo. Na szczęście, ten czas jeszcze nie nastał i są to tylko moje prawdopodobne symulacje... wydarzeń z przyszłości... cieszę się tym co jest teraz, chcę żyć bieżącą chwilą i pracuję nad tym, aby przyszłość, również przynosiła to co dobre :D  chcę, aby nasz pięcioosobowy skład był niezmienny choćby przez jakiś czas, ale dłuższy czas!

Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną,
by wszystko pozostało takie jak dawniej.


/Paulo Coelho — Demon i panna Prym/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz