wtorek, kwietnia 12, 2011

Nie myśl o mnie źle

Po raz pierwszy
na czas
dzisiaj
powiedziałam STOP
czy uciekłam?

głos mi drżał
ale tylko trochę
rozumiem Cię
ale przede wszystkim
Ja
w moim życiu się liczę
nie jestem egoistką
lecz
trwało to już zbyt długo
zaczęłam czekać na...
zaczęłam czuć smutek gdy...
prawie zaczęło mi zależeć
o jedną setną za bardzo

potem
refleksja
decyzja
utwierdzenie
w przekonaniu, że...
nie jestem egoistką
lecz
dbać o siebie muszę
...i właśnie dlatego
decyzja

więc...

właściwy moment
i dobra godzina
chwila wahania
bo trochę żal

i moje niewypowiedziane oświadczenie
że
nie jestem twoim kumplem
...ani kumpelą
...i ten frazes, że...
co złego to nie ja

"nie moje kochanie"
dziękuję za szczerość
czasem wymuszoną
lecz wybaczam Ci...
...to moje wymuszanie

tym czasem
dzisiaj
powiedziałam STOP
tym razem
na czas
na czas
Temawa, Tarnów 11.04.2011 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz