sobota, grudnia 08, 2007

Właśnie się dowiedziałam

Właśnie się dowiedziałam...
29 listopada, godz.15.35, wysłałam faxem moje zgłoszenie udziału w Konferencji  "Rynek tradycyjnej żywności o uznanej jakości" organizowanej przez  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz  Fundację Fundusz Współpracy, Program Agro-Smak 2 . I ... właśnie się dowiedziałam, że moje zgłoszenie zostało potwierdzone przez organizatorów.

Przez przypadek
O przyjęciu mojego zgłoszenia dowiedziałam się przez przypadek, nie wiedzieć dlaczego spodziewałam się, że potwierdzenie przyjdzie emailem, ale nie było tak jak myślałam, gdyż zostało zamieszczone na stronie internetowej. Linka do niej otrzymałam od Iwonki... Lista osób zakwalifikowanych do udziału w konferencji.

Iwona Oleniuch
Znajomość zaczęła się tak... Iwona Oleniuch jest członkiem zespołu redakcyjnego  www.potrawyregionalne.pl , a znajomość z nią zaczęła się tak... 

Oleniuch Iwona 14:19:31
Stuk, puk. Z tej strony Iwona Oleniuch z Rzeszowa z nieoczekiwanym chyba pytaniem :) Mogę?


Temawa 14:19:57
Witam i proszę pytać :)


Oleniuch Iwona 14:20:25
jedziemy na tą samą imprezę - konferencja agro-smakowa pod Warszawą

No więc jedziemy :)
przygotowania w jeden dzień, szybkie załatwienie urlopu, jeszcze szybsza rezerwacja przez internet InterCity i ... pakuję bagaże :) ... jedziemy! Na dziś dzień wyjazd 10 grudnia br. z Tarnowa godz. 5.09, w Krakowie na 6.35, dalej o 6.55 InterCity do Warszawy Centralnej, a tam autokary będą czekały na nas przed Salą Kongresową (Pałac Kultury i Nauki), no... przygoda się zaczyna, a moje marzenia zaczynają przybierać barw realności...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz