piątek, grudnia 27, 2013

Być albo nie być - oto jest pytanie!

Nie długo Nowy Rok 2014 i noworoczne postanowienia, a czy Ty już je spisujesz? Bo ja tak, spisuję! Mam ich duuużo i chcę je wszystkie konsekwentnie spełnić. Uważam, że na liście nie ma niemożliwych do realizacji. Być może okaże się, że co niektóre osoby będą nimi zawiedzione, ale w tym roku postanowiłam myśleć o SOBIE! Jeżeli ja nie będę szczęśliwa, to innych też nie uszczęśliwię. I jeszcze jedna prawda - nie jestem w stanie uszczęśliwić wszystkich, zawsze znajdą się tacy, których rozczaruję swoją osobą... niestety, ale taka jest prawda!

Lista:
- ugruntować i potwierdzić moją decyzję dot. kariery zawodowej,
- znaleźć, zakupić, poznać, nauczyć się Suzuki Jimny :) - wait up for me Land Rover :(
- poskromić mój pracoholizm - myślę o nim coraz poważniej, dotychczas w zasadzie żartowałam,
- zadbać o przyjaciół i rodzinę - mam zaległości :(
- od nowa i dalej English Language and Українська Мова
- fitness, pilates i inne takie :D
- no i zaczynam dbać o zdrowe odżywianie,
pozostałe punkty tylko do mojej wiadomości.

Rok 2014 to moje BYĆ albo NIE BYĆ!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz