niedziela, sierpnia 20, 2006



HERBATKA z JK

Herbatka zaprawiana słonością łez
dla oczyszczenia umysłu i ducha

nieokreślona
wiara, nadzieja i miłość
zapomniana

uczucie zrozumienia ...
... i sympatii
... od pierwszego spojrzenia
sympatii naiwnej?
... czy spragnionej chęci zaufania?
nie wiesz, ale czujesz
że coś ... coś w tobie bije
zabite ożyło serce
czy będę znów ...?
... lubić siebie?
taką jaką jestem?
taką jaką byłam?
taką jaką się stałam?
taką jaką cały czas żyłam?
złą i dobrą jednocześnie ...

czy boisz się zmian?
że znowu ... zaufasz? ...
że spadniesz? ...
że wygrasz? ...
że przegrasz? ...
że znowu pofruniesz?
w sen, w marzenia ...
może ...
że upadniesz z hukiem?

nie ... boleć nie będzie!
szczepionka zadziała ...
... zadziała bezboleśnie

"fajnie jest próbować"
usłyszałam
słowa
zabrzmiały dźwiękiem
przygody i sukcesu

i ciepłe objęcie
... na koniec
to dowód, że nie śniłam
że realnie
przez cały ten dzień
... że byłam

dziękuję Ci :)

Temawa
Tarnów, Trzy Słońca, 20.08.2006 r.

Udostępnij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz