poniedziałek, lipca 11, 2011

Tupperware z Agnieszką

Kluseczkomania to już tylko 5 minut  do obiadu
Kluseczkomania w wykonaniu Agnieszki i Wandy przekonała mnie do siebie, zaraz na spotkaniu zakupiłam zestaw do niej. Kluseczki były w mgnieniu oka, dokładnie tak jak obiecały "Danie w 5 minut". Kluseczki na różne sposoby na słodko, niesłodko, z sosem, z gulaszem, inne.

Skąd u mnie taki bum na Tupperware?
Agnieszka moja serdeczna koleżanka startuje teraz jako konsultantka pojemników i innych akcesoriów firmy Tupperware niezbędnych w kuchni. Poza tym te pojemniki faktycznie mi się spodobały i chętnie będę ich używała. Na dodatek te krótkie prezentacje zaczęłam traktować jak przyspieszony kurs kucharzenia.... ech fajna to zabawa :)


Najbliższe spotkanie jeszcze w tym tygodniu
W najbliższym tygodniu, we wtorek, spotkanie odbędzie się u mnie. Zapraszam więc moje przyjaciółki, koleżanki, znajome - przybywajcie!


Grafik spotkań kształtuje się następująco:
  1. sobota - 16 lipca - godz. 18.00 - "Danie w 5 minut" -  jeszcze nie wiemy gdzie odbędzie się spotkanie.
  2. wtorek - 19 lipca - godz. 18.00 - (niespodzianka z ryżu, a temat określimy później) - spotkanie u mnie w domu.
Następne planowane, przykładowe tematy spotkań:
  • "Zdrowe gotowanie z Tupperware (gotowanie bez tłuszczu i soli)"
  • "Oszczędność pieniędzy z Tupperware"
  • "Pikniki i grillowanie z Tupperware"
Wszystkie te tematy będą, hmm tylko w jakiej kolejności? Ech... czas pokaże. :D


Ty też bądź Gospodynią spotkania i otrzymaj produkty Tupperware za darmo!
Na takiej prezentacji, spotykasz się z koleżankami i znajomymi, dobrze się przy tym zabawicie, a na koniec czeka was pyszne jedzenie i właśnie na tym polega spotkanie kulinarne  z Tupperware.



Aktualnie, tj. od 11 do 31 lipca, w zależności od kwoty sprzedaży, w prezencie nowiuśkie prezenty dla Gospodyni:
  1. Piknikowe kubki
  2. Ergolinia wyciskacz do cytrusów
  3. Kuchcik (tak jakby ręczny mixer), 
  4. Multi rozdrabniacz (... i jego już widziałam, jest super, polecam!)
    Wystarczy umówić się na spotkanie z Agnieszką, a osobom zainteresowanym zorganizowaniem u siebie kulinarnego spotkania, ale również tym, które chętnie wezmą udział w takim spotkaniu ułatwię kontakt z Agnieszką, a sama zapraszam na spotkanie do mnie.


    Aha zapomniałam jeszcze dodać, co bardzo spodobało mi się w tej firmie, oprócz artykułów kuchennych, a mianowicie...
    ...taki mały skromny napis na ich ulotce...


    "Firma przyjazna kobietom z dziećmi,
    zdobywca tytułu Mama w Pracy"

    ...i znaczek...

    Natomiast w katalogu jeszcze mniej rzucający się w oczy wpis o ekologii, tj. stosując produkty Tupperware do przechowywania, przygotowania, podgrzewania, serwowania potraw, pomagasz  ograniczyć negatywny wpływ folii i opakowań jednorazowego użytku na środowisko. Produkty Tupperware, które uległy zniszczeniu, można zwrócić Tupperware - zostaną one poddane recyklingowi i przetworzone na produkty z  Ekoserii.

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz